Torba dla matki i ojca? Zazwyczaj kojarzy się z czysto funkcjonalnym akcesorium, które z dobrym stylem, a tym bardziej elegancją ma niewiele wspólnego. Nowa na rynku marka Morini obala ten ukuty w Polsce stereotyp wprowadzając linię damskich i męskich toreb, które podbijają serca nie tylko rodziców. Również osób, które żyjąc aktywnie, potrzebują pojemnej torby z kieszeniami, aby zmieścić i zorganizować w niej różne sfery codzienności. A wszystkie te zalety ujęte zostały w pięknych kadrach Zuzy Krajewskiej. 

  

Dzieci, przedszkole, praca, spotkanie biznesowe, przysłowiowa kawa na mieście z znajomą, zajęcia sportowe, przedstawienie w teatrze. Jednego dnia poruszamy się w różnych przestrzeniach, a w każdej chcielibyśmy czuć się dobrze i komfortowo. Dlatego powstały torby Morini: pojemne, z przemyślanym systemem kieszeni, który pozwoli sprawnie zorganizować cały aktywny dzień. Sam pomysł narodził się wraz z pojawieniem się córek Amita Tilani – założyciela marki. Wtedy okazało się, że w sklepach trudno znaleźć torbę, która pomieści rzeczy dziecięce, osobiste, a do tego będzie wyglądała stylowo. 

Stylowe

Podstawą założeń marki było połączenie kwestii estetyki i funkcjonalności. Dlatego projektantką pierwszej kolekcji Morini, została Anna Szydłowska, posiadająca ogromne doświadczenie w projektowaniu toreb i akcesoriów skórzanych. Torby Morini wykonane zostały z doskonałej jakości włoskich skór i wykończeń. Dzięki temu swobodnie można je wziąć do pracy, na wytworną kolację lub w weekendową podróż. W kolekcji Morini znajdują się zarówno eleganckie, skórzane torby z czarną podszewką, jak i modele materiałowe, ze skórzanymi elementami i podszewką w kolorze jasno-srebrnym. Dodatkowo sześć modeli Morini jest dostępne w bogatej gamie kolorystycznej, tak aby każdy mógł wybrać swój ulubiony. Skupiając się na potrzebach kobiet i matek, Morini nie zapomniało o ojcach, dla których przygotowany został specjalny unisexowy model torby nawiązujący stylem do wojskowych toreb typu duffle. 

 

Praktyczne

Torby Morini są bardzo pojemne, posiadają rozbudowany system kieszeni (wewnętrzne i zewnętrzne, otwarte, zapinane na suwak czy magnesy), które zapewniają szybki dostęp do najpotrzebniejszych rzeczy. Wykonane są z wodoodpornych i plamoodpornych materiałów i podszewek. Wszystkie te cechy sprawiają, że torby Morini świetnie sprawdzają się w miejskich warunkach intensywnego życia. Zarówno podczas spaceru z dzieckiem czy wyjścia na basen.  Dzięki tym możliwościom, rodzic nie musi już nosić ze sobą dwóch toreb- tej z rzeczami osobistymi i tej z akcesoriami dziecięcymi.

 

Kampania Wizerunkowa

Współpracując w topowymi projektantami, producentami i zakładami kaletniczymi, istotna była kwestia doboru fotografa, który ująłby wszystkie cechy toreb w pierwszej kampanii wizerunkowej marki. Dlatego bardzo ucieszyło nas zainteresowanie projektem Zuzy Krajewskiej, świeżo upieczonej mamy. Jej fotografie świetnie oddają elegancki, a zarazem niezobowiązujący styl w jakim jest utrzymana nasza kolekcja.

www.morini.pl