Reklama

 

 

Torba dla matki i ojca? Zazwyczaj kojarzy się z czysto funkcjonalnym akcesorium, które z dobrym stylem, a tym bardziej elegancją ma niewiele wspólnego. Nowa na rynku marka Morini obala ten ukuty w Polsce stereotyp wprowadzając linię damskich i męskich toreb, które podbijają serca nie tylko rodziców. Również osób, które żyjąc aktywnie, potrzebują pojemnej torby z kieszeniami, aby zmieścić i zorganizować w niej różne sfery codzienności. A wszystkie te zalety ujęte zostały w pięknych kadrach Zuzy Krajewskiej. 

  

Dzieci, przedszkole, praca, spotkanie biznesowe, przysłowiowa kawa na mieście z znajomą, zajęcia sportowe, przedstawienie w teatrze. Jednego dnia poruszamy się w różnych przestrzeniach, a w każdej chcielibyśmy czuć się dobrze i komfortowo. Dlatego powstały torby Morini: pojemne, z przemyślanym systemem kieszeni, który pozwoli sprawnie zorganizować cały aktywny dzień. Sam pomysł narodził się wraz z pojawieniem się córek Amita Tilani – założyciela marki. Wtedy okazało się, że w sklepach trudno znaleźć torbę, która pomieści rzeczy dziecięce, osobiste, a do tego będzie wyglądała stylowo. 

Stylowe

Podstawą założeń marki było połączenie kwestii estetyki i funkcjonalności. Dlatego projektantką pierwszej kolekcji Morini, została Anna Szydłowska, posiadająca ogromne doświadczenie w projektowaniu toreb i akcesoriów skórzanych. Torby Morini wykonane zostały z doskonałej jakości włoskich skór i wykończeń. Dzięki temu swobodnie można je wziąć do pracy, na wytworną kolację lub w weekendową podróż. W kolekcji Morini znajdują się zarówno eleganckie, skórzane torby z czarną podszewką, jak i modele materiałowe, ze skórzanymi elementami i podszewką w kolorze jasno-srebrnym. Dodatkowo sześć modeli Morini jest dostępne w bogatej gamie kolorystycznej, tak aby każdy mógł wybrać swój ulubiony. Skupiając się na potrzebach kobiet i matek, Morini nie zapomniało o ojcach, dla których przygotowany został specjalny unisexowy model torby nawiązujący stylem do wojskowych toreb typu duffle. 

 

Praktyczne

Torby Morini są bardzo pojemne, posiadają rozbudowany system kieszeni (wewnętrzne i zewnętrzne, otwarte, zapinane na suwak czy magnesy), które zapewniają szybki dostęp do najpotrzebniejszych rzeczy. Wykonane są z wodoodpornych i plamoodpornych materiałów i podszewek. Wszystkie te cechy sprawiają, że torby Morini świetnie sprawdzają się w miejskich warunkach intensywnego życia. Zarówno podczas spaceru z dzieckiem czy wyjścia na basen.  Dzięki tym możliwościom, rodzic nie musi już nosić ze sobą dwóch toreb- tej z rzeczami osobistymi i tej z akcesoriami dziecięcymi.

 

Kampania Wizerunkowa

Współpracując w topowymi projektantami, producentami i zakładami kaletniczymi, istotna była kwestia doboru fotografa, który ująłby wszystkie cechy toreb w pierwszej kampanii wizerunkowej marki. Dlatego bardzo ucieszyło nas zainteresowanie projektem Zuzy Krajewskiej, świeżo upieczonej mamy. Jej fotografie świetnie oddają elegancki, a zarazem niezobowiązujący styl w jakim jest utrzymana nasza kolekcja.

www.morini.pl    

 

Template Settings

Color

For each color, the params below will be given default values
Blue Oranges Red

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Spotlight3

Background Color

Spotlight4

Background Color

Spotlight5

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction